vineri, 7 decembrie 2012

Ganduri pentru tine..

Am cea mai perfecta mama, care merita cele mai frumoase ganduri!!! As fi vrut sa pot transcrie tot ceea ce simt..

Te iubesc pentru ca esti singura mea prietena, pentru ca imi esti alaturi neconditionat, pentru ca intotdeauna m-ai sustinut

si ai avut incredere in mine, pentru ca datorita tie am cel mai frumos tatic, pentru ca intotdeauna inainte de a face ceva, ma gandesc la tine, pentru ca multe dintre reusitele mele au fost doar pentru ca te-am ascultat.

Iti multumesc ca esti frumoasa, desteapta si buna si prin asta, m-am mandrit intotdeauna cu tine, iti multumesc ca tu ma inveti sa trec usor peste obstacole si sa iau intotdeauna doar partea buna a lucrurilor, iti multumesc ca datorita tie sunt un om bun, care mereu am ajutat, atunci cand mi s-a cerut orice fel de ajutor!

Te iubesc pentru ca esti cea mai minunata fiinta, pentru ca tu imi dai putere atunci cand simt ca nu mai am, pentru toate lucrurile minunate pe care mi le spui de cand ma trezesc si pana cand adorm, pentru ca datorita tie am invatat ce este o familie adevarata, bazata pe incredere, iubire si respect, pentru ca daca nu erai tu exemplul meu in viata, probabil ca nici eu nu mergeam cu capul sus intotdeauna, pentru ca din orice lucru negativ, tu ma inveti sa-l transform intr-o realizare!

Iti multumesc ca ai stiut sa imi oferi cea mai buna educatie, pentru toate sacrificiile facute, pentru faptul ca iti e drag de mine si pentru ca ma mangai cand dorm, pentru toate dulcegariile spuse si pentru fiecare mustrare binevenita!

Te iubesc pentru ceea ce esti, te iubesc pentru ceea ce emani, te iubesc pentru ceea ce gandesti, faci si spui, te iubesc pentru familia minunata pe care am avut-o in orice clipa alaturi, te iubesc pentru ca esti frumoasa, te iubesc si-ti multumesc pentru ca esti MAMA MEA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu