miercuri, 9 ianuarie 2013

La multi ani, Tata!

Este ziua tatalui meu si i-am pregatit o surpriza :)  http://www.monitoruldevalcea.ro/sport/36326/




La mulţi ani, tatǎlui meu! Ii doresc multǎ sǎnǎtate şi putere pentru a continua ceea ce îi place cel mai mult: sǎ fie în preajma copiilor şi sǎ-i înveţe fotbal adevǎrat, îi doresc multǎ rǎbdare pentru cǎ rezultatele întotdeauna ajung la oamenii muncitori, îi doresc sǎ trǎiascǎ încǎ pe atât pentru ca eu sǎ mǎ pot bucura de toate lucrurile frumoase pe care le-am invǎţat şi continui sǎ le învǎţ de la el, îi doresc sǎ fie mereu aşa cum este: direct, sincer şi cu capul pe umeri şi îi doresc, poate cel mai mult, sǎ fie respectat şi apreciat la adevǎrata lui valoare şi pentru calitǎţile pe care le are!

Acum 45 de ani, se nǎştea tatǎl meu, cel care avea sǎ fie un copil cuminte în timpul copilǎriei, un adolescent hotǎrât mai târziu, un profesionist de excepţie în anii sǎi de carierǎ şi un tatǎ şi soţ model, exemplu pentru orice familie! Ii mulţumesc pentru toate momentele de sacrificiu din viaţa lui pe care le-a dedicat familiei, îi mulţumesc cǎ întotdeauna a ştiut sǎ se facǎ respectat crescând astfel, într-o familie perfectǎ. Ii mulţumesc pentru toate cuvintele spuse, pentru lauda şi mândria pe care mi le poartǎ, dar şi pentru momentele în care mi-a atras atenţia atunci când nu fǎceam întocmai ceea ce trebuia. Ii mulţumesc cǎ a ştiut sǎ-şi împartǎ timpul pentru ca atât viaţa profesionalǎ, cât şi cea familialǎ sǎ fie încununate de succes, îi mulţumesc pentru toţi oamenii importanţi şi locurile frumoase, alǎturi şi în care am crescut.

Iţi mulţumesc, tati, pentru ceea ce sunt, iţi mulţumesc cǎ mi-ai oferit o creştere şi o copilǎrie perfecte, din care nu mi-a lipsit nimic! Iţi multumesc cǎ am moştenit caracterul tǎu şi niciodatǎ nu cedez atunci când îmi doresc ceva, sunt mândrǎ de tine şi aşa cum şi tu eşti, am învǎţat sǎ fiu un om sincer, direct, care merge cu mândrie de sine, oriunde!

Te iubesc şi sper ca pe viitor, sǎ te fac din ce în ce mai mândru de mine şi sǎ reuşesc şi eu în viaţǎ sǎ mǎ fac respectatǎ pentru ceea ce realizez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu