joi, 3 ianuarie 2013

Vã invit sã formam delagaţia României pentru Parlamentul European!

Pentru astãzi, voi scrie despre un proiect în care eu voi participa şi pentru care doresc sã se implice şi alţi tineri. Voi explica pe scurt despre ce este vorba, iar la final, voi lãsa datele mele de contact, pentru cei interesaţi.


In urmã cu câteva zile, am primit vestea cã în august 2013, voi reprezenta România la Simularea Parlamentului European Canada-Quebec-Montreal, fiind şefa delegaţiei ţãrii noastre. Am obţinut aceastã funcţie în urma aplicaţiei mele care a constat în trimiterea unui CV şi a unei scrisori de motivaţie, ambele în limba francezã. Mai apoi, au urmat o serie de schimburi de e-mail-uri, dar şi un interviu via Skype, interviu care a fost decisiv pentru numirea mea.

Consider cã este cea mai mare realizare a mea de pânã acum, ţinând cont de faptul cã România va participa pentru prima datã la acest eveniment, deşi acesta se aflã la cea de-a XVIa ediţie.

Pe lângã cele necesare plecãrii din august, mi-au revenit douã sarcini extrem de importante: prima este cea legatã de sprijinul financiar, iar cea de-a doua se referã la recrutarea celorlalţi participanţi, în numãr de maxim 3.

Pentru aceasta, îi invit pe toţi cei care doresc sã afle mai multe despre acest proiect, dar şi pe cei care considerã cã pot sprijini delegaţia României, sã mã contacteze la:

adresa de e-mail: adagiurca91@yahoo.com
pagina de Facebook: Adriana Giurcã
blog-ul personal: adrianagiurca.blogspot.com

Cele mai importante criterii care trebuie îndeplinite sunt: cunoaşterea limbii franceze şi vorbirea fluentã a acesteia, cât şi cunoştinţe din aria politicã.
Adriana Giurcã

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu