vineri, 1 februarie 2013

Ultima sesiune de training în domeniul industriilor creative

Proiectul “Promovarea Antreprenoriatului în Domeniul Industriilor Creative” vǎ invitǎ sǎ participaţi la ultima sesiune de training care va avea loc în luna februarie. Evenimentul se adreseazǎ tuturor celor care sunt interesaţi de cursuri gratuite în domeniul industriilor crative.


Cei pasionaţi de software, computer games, design, advertising, film, muzică, arte vizuale, performing arts, moda, meșteșuguri, arhitectură si care doresc sa isi deschida o afacere legatǎ de unul dintre domeniile menţionate, pot aplica online.

Pentru luna februarie, sesiunile de training sunt :

6-8 februarie – deadline înscrieri: 1 februarie
13-15 februarie – deadline  înscrieri: 8 februarie
20-22 februarie – deadlinea  înscrieri: 15 februarie

Cei interesaţi sunt invitaţi sǎ acceseze platforma de înscriere online, disponibilǎ aici.
Pentru cei peste 170 de participanti de pana acum, motivele inscrierii lor au fost :
 “De mai mult timp cochetez cu ideea de a mă lansa în zona antreprenorialǎ, iar un astfel de training ar putea fi un pas înainte pe acest drum și, de ce nu, poate chiar o rampă de lansare, mai ales prin prisma interacțiunii cu alți oameni cu același mindset.
“ Am visat să am propria mea galerie de artă încă din timpul liceului,  am reușit. Acum visez să o pot face sa meargă foarte bine, dar pentru asta am nevoie de cât mai multă informație și un transfer de experiență”.
„Mi-aş dori foarte mult să lansez o linie vestimentară, având în vedere faptul că am terminat secția de design vestimentar, însă nu știu de unde să încep și cum să termin”.

Agenda detaliată a cursurilor, profilele trainerilor și condițiile de înscriere pot fi consultate pe site-ul proiectului: www.crestetalente.ro iar detalii și informații suplimentare se pot obține la adresa de mail training@crestetalente.ro.

Adriana Giurcă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu