Pentru iubitorii
de publicitate, se anunţã veşti bune. In zilele de 5 şi 6 decembrie, Atelierul de Producţie intrã în pauzã publicitarã.
Din 1995, când s-a desfãşurat prima ediţie a proiectului şi pânã în prezent, producãtorul evenimentului este Dan Chişu.
Pentru acest an, participanţii sunt aşteptaţi începând cu orele
21, pe Splaiul Unirii, nr. 160. In tot acest timp, se vor viziona aproximativ 150
de spoturi tematice de gustat şi devorat.
Noaptea Devoratorilor
de Publicitate este un proiect care promoveazã arta advertising-ului ca pe o
formã neconvenţionalã de divertisment pentru o categorie importantã de
consumatori: “the trend-setters” sau cei care aspirã sã devinã inovatori.
Conceptul
proiectului îşi are orginile în Franţa, începând cu anul
1981, sub îndurmarea lui Jean
Marie Boursicot, pornind de la pasiunea acestuia de a colecţiona spot-uri
publicitare.
La început, totul se rezuma la difuzarea
unui calup ce cuprindea câteva
spoturi. Pentru cã s-a bucurat de un mare success, in 1984 “Noaptea
devoratorilor de publicitate” a devenit un fenomen european.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu