vineri, 30 noiembrie 2012

Media Prom – evenimentul care începe o nouă eră media

Media Prom, cel mai inedit eveniment al anului, aduce laolată profesioniștii media cu aspiranții la o carieră în domeniu. Jurnaliști, specialiști în comunicare și în publicitate se vor întâlni într-un mediu informal cu studenții care doresc să le calce pe urme. Toate acestea marți, 11 decembrie 2012, ora 20:00, în clubul The Silver Church.
Evenimentul este în același timp Balul Bobocilor de la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București. Media Prom este unic în România și are o tradiție de 5 ani.

”Ideea unui astfel de eveniment a venit din dorința de a avea o carieră și nu un job oarecare. E destul de greu să te angajezi în media, mai ales că suntem în plină criză economică. Așa a apărut Media Prom, care dorește să le dea o șansă aspiranților la un job în jurnalism, PR sau publicitate. Când interacționezi cu specialiștii din domeniul în care dorești să profesezi, nu numai că înțelegi mai bine ce presupune respectivul job, dar ai și șansa să obții un internship sau un stagiu de practică”, spune creatoarea Media Prom, Elena Filip.

Evenimentul este structurat în trei părți care îmbină perfect trei cuvinte cheie din viața oricărui profesionist: networking, competiție și distracție.

Prima parte a evenimentului, Media Mingling, pune accentul pe networking. Astfel, timp de o oră și jumătate, tinerii aspiranți la o carieră în media vor avea ocazia să discute cu cei mai tari profesioniști din domeniu într-un cadru informal.

Invitații vor vorbi despre performanță, pasiune și etică. Despre șansele de reușită pe care le au tinerii în acest domeniu. Despre părțile văzute și nevăzute ale media. Vor oferi sfaturi, idei și le vor povesti celor prezenți momente marcante din carieră.

Mass-Media Star, a doua parte a evenimentului, pune accentul pe competiție: zece boboci urcă pe scenă pentru a-și demonstra talentul de comunicatori. Creativitate, spontaneitate, simțul umorului – sunt doar câteva dintre calitățile pe care un juriu format din profesioniști media le va nota. Cei mai talentați din concurs vor pleca acasă cu un job în domeniu și cu o mulțime de premii oferite de sponsorii noștri: Best Dealz, Yellow Store, Orange, F64 și Papillons.

A treia parte a evenimentului, Media Party, începe cu un concert Vunk și se termină cu o petrecere care va dura până în zori. La eveniment vor cânta și cei de la Plastik Charm și Flavian Georgescu, fost concurent X Factor.
Media Prom va fi prezentat de MC Shurubel și va avea peste 600 de participanți, dintre care 100 vor fi profesioniști media. Prețul unui bilet este 20 lei.
 
Despre Media Prom

Media Prom este un eveniment organizat de foști și actuali studenți ai Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București și își propune să faciliteze accesul tinerilor în media.
Evenimentul este sponsorizat de Best Dealz, Yellow Store, Orange, F64, Papillons, TipRo, Din Condei și Asmita Gardens.

Media Prom este susținut de Antena 3, Kanal D, UTV, Kiss FM, Radio Guerilla, Radio România, Zile și Nopți, eJobs, Șapte Seri, Metropotam, Sport Revolution, Gen90, Orasul meu, Start UB, ASUB, Studentul.info, IQool, 25h.ro, ZeceInTop.ro, Vedete Știri, Radio Republika Verde, Trend Feminin, ShowSport.ro, România Pozitivă și IdeideVacanță.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu