Media Prom, cel mai inedit eveniment al anului, aduce laolată
 profesioniștii media cu aspiranții la o carieră în domeniu. Jurnaliști,
 specialiști în comunicare și în publicitate se vor întâlni într-un 
mediu informal cu studenții care doresc să le calce pe urme. Toate 
acestea marți, 11 decembrie 2012, ora 20:00, în clubul The Silver 
Church.
Evenimentul este în același timp Balul Bobocilor de la Facultatea de 
Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din 
București. Media Prom este unic în România și are o tradiție de 5 ani.
”Ideea unui astfel de eveniment a venit din dorința de a avea o 
carieră și nu un job oarecare. E destul de greu să te angajezi în media,
 mai ales că suntem în plină criză economică. Așa a apărut Media Prom, 
care dorește să le dea o șansă aspiranților la un job în jurnalism, PR 
sau publicitate. Când interacționezi cu specialiștii din domeniul în 
care dorești să profesezi, nu numai că înțelegi mai bine ce presupune 
respectivul job, dar ai și șansa să obții un internship sau un stagiu de
 practică”, spune creatoarea Media Prom, Elena Filip.
Evenimentul este structurat în trei părți care îmbină perfect trei 
cuvinte cheie din viața oricărui profesionist: networking, competiție și
 distracție.
Prima parte a evenimentului, Media Mingling, pune 
accentul pe networking. Astfel, timp de o oră și jumătate, tinerii 
aspiranți la o carieră în media vor avea ocazia să discute cu cei mai 
tari profesioniști din domeniu într-un cadru informal.
Invitații vor vorbi despre performanță, pasiune și etică. Despre șansele
 de reușită pe care le au tinerii în acest domeniu. Despre părțile 
văzute și nevăzute ale media. Vor oferi sfaturi, idei și le vor povesti 
celor prezenți momente marcante din carieră.
Mass-Media Star, a doua parte a evenimentului, pune 
accentul pe competiție: zece boboci urcă pe scenă pentru a-și demonstra 
talentul de comunicatori. Creativitate, spontaneitate, simțul umorului –
 sunt doar câteva dintre calitățile pe care un juriu format din 
profesioniști media le va nota. Cei mai talentați din concurs vor pleca 
acasă cu un job în domeniu și cu o mulțime de premii oferite de 
sponsorii noștri: Best Dealz, Yellow Store, Orange, F64 și Papillons.
A treia parte a evenimentului, Media Party, începe cu un concert Vunk
 și se termină cu o petrecere care va dura până în zori. La eveniment 
vor cânta și cei de la Plastik Charm și Flavian Georgescu, fost 
concurent X Factor.
Media Prom va fi prezentat de MC Shurubel și va avea peste 600 de 
participanți, dintre care 100 vor fi profesioniști media. Prețul unui 
bilet este 20 lei.
 
Despre Media Prom
Media Prom este un eveniment organizat de foști și actuali studenți ai 
Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul 
Universității din București și își propune să faciliteze accesul 
tinerilor în media.
Evenimentul este sponsorizat de Best Dealz, Yellow Store, Orange, F64, Papillons, TipRo, Din Condei și Asmita Gardens.
Media Prom este susținut de Antena 3, Kanal D, UTV, Kiss FM, Radio 
Guerilla, Radio România, Zile și Nopți, eJobs, Șapte Seri, Metropotam, 
Sport Revolution, Gen90, Orasul meu, Start UB, ASUB, Studentul.info, 
IQool, 25h.ro, ZeceInTop.ro, Vedete Știri, Radio Republika Verde, Trend 
Feminin, ShowSport.ro, România Pozitivă și IdeideVacanță.ro
 
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu